Jsme profesionálové, kteří svou práci odvádí dokonale, k tomu nám pomáhají nejmodernější stroje, díky kterým nabízíme hned dva způsoby, jak vytvořit opravdový originál.
|
Ražba monogramu
speciální raznicí je monogram (iniciály) vyražen do kůže. Jedná se o trvalý prolis do kůže. Výroba a následné odeslání produktu je do 24 hodin
Kompletní nabídka na ražbu ZDE
LASEROVÁ aplikace
vyhotovíme pro vás jakýkoliv design, texty, obrázky nebo dokonce fotky. Grafické náhledy zdarma ještě před samotným vyhotovením. Jedná se o speciální aplikaci laserem, kdy je daný obrazec do produktu vypalován. Provedení je trvalé. Dodání od nás je v řádu dnů.
Kompletní nabídka na aplikaci laserem ZDE
NEJOBLÍBENĚJŠÍ MOTIVY gravírování
- OSOBNÍ (zamilované, svatební, narozeniny, datumy, vlastní foto...)
- PROFESE (zdravotnictví, školství, záchranné složky, stavebnictví, doprava...)
- SPORTOVNÍ (cyklistika, plavání, hokej, fotbal, atletika, box, tenis, volejbal...)
- DOPRAVA (kamioňák, taxi, řidič, kurýr, auta, lodě, letadla, metro, tramvaj...)
- STROJE (auta, motorky, traktory, tanky, stroje...)
- ZVÍŘATA (psi, kočky, papoušci, koně, ryby, ježci, živočichové...)
- ... jakýkoliv individuální MOTIV...
INSPIRACE 10.000+
Inspirujte se, vyhotovili jsme pro vás již desetitisíce produktů, tisíce vašich jedinečných nápadů jsme společně doladili k dokonalosti. Prohlédněte nejoblíbenější designy a nebojte se využít našich profesionálních grafiků, kteří vám vytvoří samotné náhledy ještě před výrobou. Vaše spokojenost je naší vizitkou.
Prohlédněte naše již realizované zakázky ZDE
Standardní záruka 24 měsíců
- na zboží je poskytována plná zákonná záruka 2 roky
- výrobek ale nelze vrátit v zákonem stanovené lhůtě 14 dnů - viz. ust. § 1837 písm. d) občanského zákoníku - jedná se o dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Co to v praxi znamená?
Protože vám vyhotovujeme produkt na zakázku, není dle zákona možnost po převzetí zboží vrátitbez udání důvodu do 14 dnů (jak tomu je v případě jakéhokoliv jiného zboží kupovaného on-line) - toto je z důvodu, že v případě koupě zboží on-line nemáte možnost si zboží tzv. osahat jako např. v kameném obchodě, po vrácení jej obchodník obratem znovu pouští do oběhu, což v případě zakázkové výroby (např. s uvedeným textem dle vašeho zadání) není z naší strany možné.
Nemůžete tedy vrátit bez důvodu do 14 dnů, záruky a garance 24 měsíců jsou ale samozřejmostí.
Zboží lze samozřejmě reklamovat v případě, že shledáte jakoukoliv vadu, i my jsme jen lidé a je možné že i přes naší kontrolu se k vám může dostat produkt, který má chybičku (samozřejmě se snažíme vše kontrolovat a v žádném případě vadný produkt neodeslat, nicméně i my můžeme něco někdy přehlédnout)
Vše se dá řešit, proto nás vždy neprodleně kontaktujte, abychom vám sdělili další postup. Někdy totiž i naše malá rada vyřeší zdánlivě velký problém.
Jeden malý příklad:
- Zákazník od nás v předvánočním čase obdržel peněženku s vygravírovaným textem, vše se zdálo perfektní, nicméně jsme ve shonu opoměli odstranit poprašek, který při vypalování designu vznikl - nejedná se o nic drastického, jen bylo nutné ještě peněženku otřít vlhčeným ubrouskem...
- Zákazník v domění, že barva pouští, nás kontaktoval, vysvětlili jsme, že se nejedná o barvu, že je dané do kůže vypalováno laserem a vzniklý poprašek jsme nejspíše v předvánočním shonu neodstranili, poradili jsme jen otřít celou plochu peněženky vlhčeným ubrouskem (bez alkoholu) a nechat uschnout. A výsledek? Vyřešeno. Proto i zdánlivý problém s námi vždy komunikujte, rádi poradíme, pomůžeme... Jsme jen lidé, chybičky se stát mohou, důležité je řešení.
Shledáte-li na produktu jakoukoliv vadu, kontaktujte nás.
- stačí nám zaslat e-mail s číslem objednávky a popisem závady (obratem vám sdělíme bližší informace o dalším postupu)
Pokud se nám společně nepodaří problém vyřešit na dálku a bude nutné zahájit reklamaci, pak je velmi jednoduchý způsob jak dané zrealizovat.
REKLAMAČNÍ ASISTENT ZASILKOVNA - NIC NEPLATÍTE
- kontaktujte nás e-mailem (nejlépe v odpovědi na e-mail s potvrzením objednávky)
- na e-mail vám zašleme podklady k vyřízení (štítek můžete vytisknout nebo jej vytisknou ve kterékoliv zasilkovně) a polepíte jím balíček
- půjdete do kterékoliv zasilkovny, kde balíček předáte a vše je vyřízeno
PŘÍPADNĚ MŮŽETE POSLAT PROSTŘEDNICTVÍM ČESKÉ POŠTY
- Zboží zabalte a přiložte průvodní dopis s číslem objednávky, popisem závady a navrhovaným řešením
- Zboží zašlete na naší adresu nejlevnější možnou formu: TVUJORIGINAL.cz (Prodejna Praha), Jugoslávských partyzánů 1425/9, Praha 6 160 00
Jakmile zboží obdržíme (informujeme vás e-mailem) a zahájíme obratem reklamační řízení, které je dle zákona v maximální možné délce 30dnů (na nic nečekáme, snažíme se řešit hned). Vždy nalezneme společné řešení, zboží lze opravit, vyměnit, nabídnout kompenzaci apod.
Doplňující informace a případné odpovědi na vaše dotazy naleznete v odkazech níže