- Úvod
- Vše o nákupu
- Reklamace, výměna
Standardní záruka 24 měsíců
- na zboží je poskytována plná zákonná záruka 2 roky
- výrobek ale nelze vrátit v zákonem stanovené lhůtě 14 dnů - viz. ust. § 1837 písm. d) občanského zákoníku - jedná se o dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Co to v praxi znamená?
Protože vám vyhotovujeme produkt na zakázku, není dle zákona možnost po převzetí zboží vrátitbez udání důvodu do 14 dnů (jak tomu je v případě jakéhokoliv jiného zboží kupovaného on-line) - toto je z důvodu, že v případě koupě zboží on-line nemáte možnost si zboží tzv. osahat jako např. v kameném obchodě, po vrácení jej obchodník obratem znovu pouští do oběhu, což v případě zakázkové výroby (např. s uvedeným textem dle vašeho zadání) není z naší strany možné.
Nemůžete tedy vrátit bez důvodu do 14 dnů, záruky a garance 24 měsíců jsou ale samozřejmostí.
Zboží lze samozřejmě reklamovat v případě, že shledáte jakoukoliv vadu, i my jsme jen lidé a je možné že i přes naší kontrolu se k vám může dostat produkt, který má chybičku (samozřejmě se snažíme vše kontrolovat a v žádném případě vadný produkt neodeslat, nicméně i my můžeme něco někdy přehlédnout)
Vše se dá řešit, proto nás vždy neprodleně kontaktujte, abychom vám sdělili další postup. Někdy totiž i naše malá rada vyřeší zdánlivě velký problém.
Jeden malý příklad:
- Zákazník od nás v předvánočním čase obdržel peněženku s vygravírovaným textem, vše se zdálo perfektní, nicméně jsme ve shonu opoměli odstranit poprašek, který při vypalování designu vznikl - nejedná se o nic drastického, jen bylo nutné ještě peněženku otřít vlhčeným ubrouskem...
- Zákazník v domění, že barva pouští, nás kontaktoval, vysvětlili jsme, že se nejedná o barvu, že je dané do kůže vypalováno laserem a vzniklý poprašek jsme nejspíše v předvánočním shonu neodstranili, poradili jsme jen otřít celou plochu peněženky vlhčeným ubrouskem (bez alkoholu) a nechat uschnout. A výsledek? Vyřešeno. Proto i zdánlivý problém s námi vždy komunikujte, rádi poradíme, pomůžeme... Jsme jen lidé, chybičky se stát mohou, důležité je řešení.
Shledáte-li na produktu jakoukoliv vadu, kontaktujte nás.
- stačí nám zaslat e-mail s číslem objednávky a popisem závady (obratem vám sdělíme bližší informace o dalším postupu)
Pokud se nám společně nepodaří problém vyřešit na dálku a bude nutné zahájit reklamaci, pak je velmi jednoduchý způsob jak dané zrealizovat.
REKLAMAČNÍ ASISTENT ZASILKOVNA - NIC NEPLATÍTE
- kontaktujte nás e-mailem (nejlépe v odpovědi na e-mail s potvrzením objednávky)
- na e-mail vám zašleme podklady k vyřízení (štítek můžete vytisknout nebo jej vytisknou ve kterékoliv zasilkovně) a polepíte jím balíček
- půjdete do kterékoliv zasilkovny, kde balíček předáte a vše je vyřízeno
PŘÍPADNĚ MŮŽETE POSLAT PROSTŘEDNICTVÍM ČESKÉ POŠTY
- Zboží zabalte a přiložte průvodní dopis s číslem objednávky, popisem závady a navrhovaným řešením
- Zboží zašlete na naší adresu nejlevnější možnou formu: TVUJORIGINAL.cz (Prodejna Praha), Jugoslávských partyzánů 1425/9, Praha 6 160 00
Jakmile zboží obdržíme (informujeme vás e-mailem) a zahájíme obratem reklamační řízení, které je dle zákona v maximální možné délce 30dnů (na nic nečekáme, snažíme se řešit hned). Vždy nalezneme společné řešení, zboží lze opravit, vyměnit, nabídnout kompenzaci apod.
Doplňující informace a případné odpovědi na vaše dotazy naleznete v odkazech níže